W związku z realizacją projektu pt.
„Kompleksowy remont zespołu poaugustiańskiego w Żaganiu – etap I”
w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO 2014-2020
PRIORYTET: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury
DZIAŁANIE: 8.2 Ochrona zabytków,
Beneficjent – Diecezja Zielonogórsko-Gorzowska
ogłasza postępowanie na
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich w ramach kompleksowego remontu zespołu poaugustiańskiego w Żaganiu.”
- Nazwa i adres Zamawiającego
Diecezja Zielonogórsko-Gorzowska
Plac Powstańców Wielkopolskich 1
65-075 Zielona Góra
Kuria Diecezjalna w Zielonej Górze
Plac Powstańców Wlkp. 1
65-075 Zielona Góra
e-mail:
tel. 666-028-201
Godziny urzędowania:
poniedziałek: 9:00 – 16:00
wtorek-piątek: 9:00 – 14:00
- Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady konkurencyjności – zgodnie z „Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.
Skrócony opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonych plikach poniżej.
Data publikacji ogłoszenia
02-08-2019
Termin składania ofert
13-08-2019
Numer ogłoszenia
22040
Status ogłoszenia
Aktualne
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę można dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego lub przesłać pocztą (lub kurierem) na adres:
(decyduje data wpływu do Zamawiajacego)
Sekretariat
Kurii Zielonogórsko-Gorzowskiej
Plac Powstańców Wielkopolskich 1
65-075 Zielona Góra
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej kopercie w sposób zapewniający zachowanie poufności jej treści
oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert z dopiskiem:
OFERTA – zapytanie pt. „Wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich w ramach kompleksowego remontu zespołu poaugustiańskiego w Żaganiu” – nie otwierać przed dniem 13 sierpnia 2019 r., godzina 10:00.
Ofertę należy złożyć do dnia 13 sierpnia 2019 r., godzina 10:00.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
- Wojciech Jurek
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
666-028-201
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad
zadaniem„Wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich w ramach kompleksowego remontu zespołu
poaugustiańskiego w Żaganiu”, wg szczegółowego opisu z załączniku nr 2 i wzorze umowy.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: lubuskie Powiat: żagański Miejscowość: Żagań
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest zapewnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem„Wykonanie
robót budowlanych i konserwatorskich w ramach kompleksowego remontu zespołu poaugustiańskiego w
Żaganiu”, w w celu prawidłowego wykonania inwestycji.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad
zadaniem„Wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich w ramach kompleksowego remontu zespołu
poaugustiańskiego w Żaganiu”, wg szczegółowego opisu z załączniku nr 2 i wzorze umowy.
Kod CPV
71247000-1
Nazwa kodu CPV
Nadzór nad robotami budowlanymi
Harmonogram realizacji zamówienia
do czasu zakończenia robót budowlanych – przewidywany termin zakończenia robót budowlanych: 30
grudnia 2021r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
Doświadczenie wykonawcy
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się niezbędnym doświadczeniem – warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca w ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 2 zamówienia o podobnym co przedmiot zamówienia charakterze tj. wielobranżowego nadzorowania przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 złotych (pięć milionów złotych) brutto każda
(podana wartość dotyczy wartości nadzorowanych robót budowlanych, a nie wynagrodzenia z tytułu pełnienia nadzoru inwestorskiego), w tym co najmniej jedno zamówienie dotyczyło inwestycji realizowanej pod nadzorem konserwatora zabytków.
Powyższe musi być poparte dokumentami (dowodami) potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane w sposób należyty (np. poświadczenie). Zamawiający żąda wykazu usług wykonanych (zakończonych) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne dokumenty o tożsamym znaczeniu.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują następującymi osobami, które po stronie Wykonawcy będą kierować wykonaniem zamówienia, mającymi doświadczenie zawodowe, minimum 5 lat i posiadającymi n/w uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie:
– co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno –budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane
na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi na zabytkach nieruchomych, tj. spełniająca wymagania ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj.Dz.U. z 2014, poz.1446 z późn.zm.). – co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie w zakresie wykonywania nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi na zabytkach nieruchomych, tj. Spełniająca wymagania ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj.Dz.U. z 2014, poz.1446 z późn.zm.). – co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie w zakresie wykonywania nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów.Osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi na zabytkach nieruchomych, tj. spełniająca wymagania ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj.Dz.U. z 2014, poz.1446 z późn.zm.). Wyżej wymienione osoby powinny legitymować się uprawnieniami budowlanymi wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami we właściwej branży i zakresie, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów tj. przed 01.01.1995 r.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 1278). Inspektor nadzoru ma obowiązek nieodpłatnego uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych
i odbiorach napraw gwarancyjnych w trakcie trwania okresu gwarancyjnego (36 miesięcy gwarancji, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego), a także nieodpłatnego nadzoru nad wszelkimi robotami wymaganymi dla naprawy wad i uszkodzeń, jakie mogą być wskazane przez
Zamawiającego w okresie obowiązywania gwarancji na wykonane roboty budowlane.
Dodatkowe warunki
Inspektor nadzoru ma obowiązek nieodpłatnego uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych
i odbiorach napraw gwarancyjnych w trakcie trwania okresu gwarancyjnego (36 miesięcy gwarancji,
licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego),
a także nieodpłatnego nadzoru nad wszelkimi robotami wymaganymi dla naprawy wad i uszkodzeń, jakie
mogą być wskazane przez Zamawiającego w okresie obowiązywania gwarancji na wykonane roboty
budowlane.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w następujących
przypadkach opisanych w załączniku wzór umowy, stanowiącym integralną część zapytania ofertowego.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
- Wypełniony Formularz oferty,
- Wypełniony załącznik nr 2 – oświadczenie o braku powiązań osobowych, organizacyjnych i
kapitałowych
- Wypełniony załącznik nr 3 – wykaz osób
- Wypełniony załącznik nr 4 – wykaz usług
- Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
- Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postepowaniu (w zakresie doświadczenia i
dysponowania osobami. Uwaga: Zamawiający nie wymaga dokumentów poświadczających staż pracy
inspektorów nadzoru – w tym zakresie składane jest oświadczenie pod groźbą odpowiedzialności karnej).
Zamówienia uzupełniające
Nie przewiduje się
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
cena: 100 %
Wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, z wyjątkiem zamówień sektorowych, udzielane przez beneficjenta nie będącego podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy Pzp zgodnie z art. 3 ustawy Pzp, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia,
opieki lub kurateli.
Zamawiający może unieważnić postępowanie bez dokonania wyboru oferty w sytuacji, gdy:
- a) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę przeznaczoną na finansowanie zamówienia,
- b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
- c) postępowanie obarczone jest nieusuwalną wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej
unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający – Wnioskodawca
Nazwa
Diecezja Zielonogórsko-Gorzowska
Adres
Plac Powstańców Wielkopolskich 1 65-075 Zielona Góra 1
65-075 Zielona Góra
lubuskie , żagański
Numer telefonu
666-028-201
NIP
9291563763
Numer naboru
POIS.08.02.00-IP.05-00-002/18
Inne źródła finansowania
nie dotyczy